Jadłospis

Poniżej przedstawiamy menu na najbliższy tydzień 09-13.12.2019r.* 
Poszczególne elementy jadłospisu mogą ulec zmianie.

* Dzieci ze zgłoszonymi alergiami pokarmowymi otrzymują dedykowane porcje.

PONIEDZIAŁEK

Śniadanie: 
  • szynka delikatesowa z kurcząt, pasztet szefa, plasterki ogórka kiszonego, pieczywo pszenno-żytnie (gluten), masło (laktoza), herbata z imbirem i limonką;
Obiad: 
  • zupa jarzynowa (seler) z brokułami i zieloną fasolką;
  • makaron (gluten) lubella świderki z twarogiem (laktoza), miodem, bułką tartą na maśle (gluten, laktoza);
Podwieczorek:
  • strucla z mąką (gluten) kokosową, owocami i kruszonką.

WTOREK

Śniadanie:
  • pasta z zielonego groszku ze świeżą bazylią, żywiecka podsuszana, pomidor, pieczywo pszenno-razowe (gluten), masło, kakao (laktoza);
Obiad:
  • zupa rosół z makaronem(gluten) i natką pietruszki;
  • ziemniaki z koprem, panierowane kotleciki schabowe (jaja,gluten), surówka z białej kapusty na jogurcie naturalnym (laktoza);
Podwieczorek:
  • budyń śmietankowy z sosem (laktoza) czekoladowym i porzeczkami.

ŚRODA

Śniadanie:
  • kasza manna na mleku (laktoza) z miodem lipowym, szynkowa wieprzowa, kiełki lucerny, rzodkiewka, pieczywo pszenno-żytnie(gluten), masło, herbata z cytryną;
Obiad:
  • zupa ryżowa z selerem (seler) naciowym i śmietaną (laktoza);
  • kasza pełnoziarnista pęczak (gluten), pulpeciki drobiowe w sosie (jaja), fasolka szparagowa z bułką tartą na maśle (gluten);
Podwieczorek:
  • chałka serowa z mąką żytnią, rodzynkami i kruszonką (gluten).

CZWARTEK

Śniadanie:
  • naleśniki z twarogiem (laktoza) i dżemem, polędwica miodowa, sałata masłowa, papryka, pieczywo mieszane (gluten), masło (laktoza), herbata malinowa;
Obiad:
  • zupa pomidorowa z makaronem (gluten) literki i koprem;
  • zapiekanka ziemniaczana z warzywami (laktoza), mięsem z kurczaka i mozarellą (laktoza);
Podwieczorek:
  • mandarynka, jabłko.

PIĄTEK

Śniadanie:
  • pasta jajeczna (jaja) ze szczypiorkiem, ser królewski (laktoza), ogórek świeży, pieczywo pszenno-żytnie (gluten), masło (laktoza), herbata miętowa z wiśniami;
Obiad:
  • zupa ogórkowa;
  • pierogi (gluten) z wiśniami i jogurtem naturalnym (laktoza) i cukrem trzcinowym;
Podwieczorek:
  • mix owoców.